tisdag 8 maj 2012

En gång - för 50 år sedan

Hade jag definitivt bott så här. Jag fick frågan om vad mitt drömboende är nyligen och jag försökte förklara det här. Exakt så här skulle jag vilja bo någon gång. I det huset. Måste bara barnsäkra det först.

Hay-bordet har anlänt för några minuter sedan och ska monteras ihop. Ikea-bordet Norden bor nu i ett kollektivhus i en annan del av Stockholm. Trevligt för Norden, där kommer det nog att ha det bra.





foto: Julius Schulman via Archiboom

This house is beautiful. What a dream-house. Must live there. But I must child-proof it first...

2 kommentarer:

  1. cooolt!

    Du är hjärtligt välkommen till mig i det huset jag la ut idag ;)
    Men då vill jag komma och hälsa på dig här!! Magiskt!

    ;)

    SvaraRadera
  2. Wow... Men jag blir nästan lite höjdrädd :)
    Ser fram emot Hay-bilder!
    Kram.

    SvaraRadera