tisdag 17 januari 2012

Blog Award


Jag har fått ett blog award av Ulrika på Seventeen Doors. Ulrika har en av mina absoluta favoritbloggar så det betyder mycket att hon uppskattar Mary made this. Tack Ulrika!

Via Pinterest

Jag ska skicka vidare Liebster Award till fem bloggar som jag gillar och här kommer fem stjärnor och en till:

Form My Backyard, Anna-Karin blandar inspiration med bilder från hemmet och har på senaste tiden blivit en av mina favoriter.

NoaMaja, tar oerhört vackra och finstämda fotografier och skriver fint om livet.

Familjen i Uttran, Ida som skapar vackra fat och ljuskronor av gammalt porslin och bloggar  om inredning och visar vackra bilder från hemmet.

Helena på 24seven by Boback, en pysslare av rang och dessutom befriande rolig!

My Secondhand Life, en ny intressant finsk bekantskap som visade sig vara ägare av en matplatsbild som jag haft i min inspirationsmapp länge.

Peppar och Vanilj, Tina fotograferar och skriver om sitt snygga hem.

Via Pinterest


3 kommentarer:

  1. TACK snälla söta :-) Vilken kick. Precis vad man behöver dessa oxveckor!
    Stor kram, Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bloggtips!
    Ja, jag skulle precis mejla dig när jag såg din kommentar.Mannen har viktigt möte imorgon, och det ser ut som det är fortsatt sjukstuga här.. Oförklarlig feber, så vi håller på med tester nu, vilket inte ärdet enklaste..
    Kanske får lite uppdatering om mässan här på bloggen.. :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack! Vad glad jag blir! Och du, vad roligt det var att stöta ihop med dig på Formex idag!

    SvaraRadera