onsdag 2 november 2011

i trappan på väggen

Samlingen av släktbilder har börjat ta form. I trappan samlar vi nu alla svartvita bilder från tider och människor som finns och funnits. Det blir fint. Att på väg ned med nya tvättkorgen från Afroart i famnen kasta ett öga på mamma, pappa, farmor, farfar, farmorsmor, och flera. Då är dom med i vardagen. Och sen var ju alla mycket snyggare på bild förr. Men fler ska upp. Väggen ska fullkomligen bågna av foton.

Här är bilder tagna med en dålig kamera. Lääängtar tills att jag får tillbaka min riktiga kamera.






2 kommentarer:

  1. Så fint det blir! Jag är en riktig sucker för många bilder i en enda stor hög på väggen. Me like! Och du, bra smak vi har du och jag! Klart vi lånbyter när vi tröttnar. :) Tycker du att mattan är tålig eller blir smutsig lätt? Sladdrig? Jag funderar på att ha mina under matbordet men det kanske inte är nån vidare värst bra idé....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint med tavelvägg, har alltid varit svag för det men har en man som hatar att spika i väggen. Ibland trotsar jag honom, men jag har adrig vågat gå så långt som en hel tavelvägg... kanske är på tiden nu??

    SvaraRadera